Tim de Mol
Serie-ondernemer | technologie, duurzaamheid en food | meerdere exits en startups

Over

Tim de Mol

Sinds 2017 ben ik actief als ondernemer in verschillende sectoren. Ik begon bij een bestaande franchiseformule voor kant-en-klare maaltijden voor ouderen, die ik hielp laten groeien tot een succesvolle exit. Daarna richtte ik zelf een platform op waarin alle kant en klare maaltijd-aanbieders van Nederland gebundeld werden, ook dit is succesvol verkocht.

Later stapte ik in als mede-eigenaar van een regionale zonnepaneel-installateur. Een onderneming met pieken en dalen.

Momenteel ben ik oprichter van een bedrijf dat AI inzet om telefoongesprekken te automatiseren. Denk aan een digitale collega die klanten belt, leads opvolgt en afspraken plant, volledig geautomatiseerd.

Daarnaast ben ik betrokken bij een scale-up in de verduurzaming. Daar bouwen we tooling die de kwaliteit van installaties bewaakt en het uitvoeringsproces met partners ondersteunt.

Korte Bio

Ondernemer met ervaring in food, energie en kunstmatige intelligentie. Gesprekken met mij gaan over bedrijven bouwen, pieken en dalen, verkopen en wat je onderweg allemaal tegenkomt.

Details

Portfolio

Audio samples

Ik spreek over...

Categorie: /