Ilse Donkers
Ilse | Hormoonexpert | Oprichtster van Dimpulse

Over

Ilse Donkers

Aangenaam, ik ben Ilse Donkers (43), hormoonexpert, vrouw van Koen en moeder van twee puberdochters.
Samen met ons gezin – inclusief twee vrolijke teckels – wonen we in een dorp vlakbij Eindhoven. Van oorsprong ben ik bouwkundige en heb ik jarenlang gewerkt als ambtenaar en projectmanager binnen ons eigen architectenbureau. Alles leek op rolletjes te lopen, maar schijn bedriegt soms.

Ik kampte met enorme stemmingswisselingen: het ene moment vol energie, het andere moment somber en futloos. Met als klap op de vuurpijl, een postnatale depressie. Het maakte me onzeker, en ik voelde dat dit niet was hoe ik wilde leven. Intuïtief wist ik dat voeding en hormonen hierin een grote rol speelden. Na een persoonlijk coachingstraject én een gedegen opleiding, besloot ik het roer om te gooien.

Met mijn bedrijf Dimpulse help ik nu vrouwen hun hormonale klachten te begrijpen en aan te pakken. Ik maak het onderwerp hormonen bespreekbaar, geef vrouwen inzicht in hun lijf én praktische tools om zich weer energiek, stabiel en zichzelf te voelen. Want hormonen zijn geen vijand – ze zijn een krachtig kompas, als je weet hoe je ermee omgaat.

Korte Bio

Hi, ik ben Ilse – hormoonexpert en oprichtster van Dimpulse. Vanuit mijn eigen struggles met mijn hormonale klachten en passie voor het menselijk lichaam, help ik nu andere vrouwen grip krijgen op hun gezondheid.

Ik geef inzicht in de invloed van hormonen op onder andere stemming, energie, slaap en gewicht, en laat zien hoe voeding, leefstijl en stressreductie daarin het verschil kunnen maken.

Ik ben te boeken als podcastgast voor onderwerpen zoals:
🎙 Hormonen & gezondheid
🎙 Vrouwen op de werkvloer & hormoonklachten
🎙 Burn-out vs hormonale disbalans
🎙 Overgang, PMS en stemmingswisselingen
🎙 Mijn persoonlijke verhaal van disbalans naar balans

Met praktische voorbeelden, humor en herkenbare verhalen breng ik het onderwerp dichtbij. Mijn doel? Meer bewustwording en minder taboe rondom hormonale klachten.

Details

Portfolio

Audio samples

Ik spreek over...

Tags: