Suzanne Thee
Ik vertaal visie naar groei en energie naar kunst.

Over

Suzanne Thee

Van een rationeel gedreven bankier met IT-achtergrond naar een intuïtieve creator, integrator en moeder. Mijn reis is er een van transformatie: van de corporate wereld naar het ondernemerschap, van controle naar vertrouwen, en van puur ratio naar een diepere verbinding met mijn gevoel en hogere bewustzijn.

Korte Bio

Als fractional integrator help ik visionaire ondernemers hun ideeën om te zetten in structurele groei. Ik breng helderheid in chaos en bouw de brug tussen visie en realisatie. Mijn ervaring met cultuurverandering, strategische groei en teamdynamieken maakt dat ik moeiteloos meebeweeg met ondernemers die groot dromen, maar vastlopen in de uitvoering.

Daarnaast ben ik kunstenares. Mijn schilderijen zijn meer dan alleen kunst – ze zijn een vertaling van energie, levensverhalen en de ziel van een persoon. Intuïtief en abstract, ze vangen wat woorden soms niet kunnen. Dit combineer ik met mijn spirituele reis, waarin ik leer vertrouwen op mijn gevoel en mezelf energetisch krachtig houd.

Als moeder van een jonge zoon ervaar ik elke dag de uitdaging én schoonheid van balans tussen ambitie en aanwezigheid. Mijn kijk op het leven is compleet veranderd, en ik geloof dat we het meest impact maken wanneer we volledig onszelf durven zijn.

Waarom mij interviewen voor je podcast?
Mijn verhaal is er een van transformatie en lef:

Hoe je als ondernemer zowel strategisch als intuïtief kunt werken.
De overgang van een corporate carrière naar ondernemerschap en creatieve expressie.
De rol van een fractional integrator en waarom visionaire ondernemers er niet zonder kunnen.
Hoe kunst en spiritualiteit mij helpen om energie vast te leggen en te begrijpen.
De balans (en uitdaging!) tussen ondernemerschap en moederschap.
Hoe ik mezelf bevrijdde van een puur rationele mindset en leerde vertrouwen op mijn gevoel.

Ik breng inzichten over ondernemen, groei, creativiteit en spirituele ontwikkeling – en deel zowel de lessen als de valkuilen. Geen standaard succesverhaal, maar een eerlijk en inspirerend gesprek over verandering, leiderschap en het volgen van je eigen pad.

🎙️ Interesse om me in je podcast te hebben? Stuur me een bericht!

Details

Portfolio

Audio samples

Ik spreek over...