Petra Donkers – The Best You Can Be
Gelukkig met jezelf, je partner & kinderen door Human Design & decondionering l schrijver

Over

Petra Donkers – The Best You Can Be

Als vierjarig meisje had ik twee dromen
gelukkige kinderen creëren & mensen inspireren met musicals. Deze dromen hebben mijn leven en carrière gevormd, en hebben me gebracht waar ik nu ben.

Mijn Reis naar Gelukkige Kinderen
Toen ik moeder werd, realiseerde ik me hoe belangrijk het is om ‘eigen shit’ op te ruimen voorafgaand aan het ouderschap. Dit inzicht werd nog sterker toen ik als juf werkte. Ik zag dat het onderwijssysteem verouderd was en vernieuwing nodig had. Deze ervaringen hebben mij gemotiveerd om ondernemer te worden. Mijn doel? Andere ondernemers helpen zich voor te bereiden op het ouderschap door zowel fysiek als mentaal gelukkig en gezond te worden. Dit voorkomt een hoop leed bij ouders (echtscheidingen) en kinderen (verdriet of nog erger).

Mijn Musicaldroom
Mijn tweede droom, mensen inspireren met musicals, was een uitdaging door mijn eigen angsten. Als extravert meisje hield angst me tegen, maar na meer dan 40 jaar heb ik deze angsten overwonnen. Ik leerde zingen, schitteren op het podium, en nu ben ik klaar om mijn eigen musical te maken.

Ik deel mijn verhaal met passie, enthousiasme en energiek. Echte en warme verbindingen zijn voor mij essentieel. Mijn drijfveer is persoonlijke ontwikkeling en anderen inspireren met mijn ideeën.

Ik noem mezelf ‘spiritueel op hakken‘, een combinatie van oosterse en westerse kennis. Voor mij zijn lichaam, geest en ziel even belangrijk. Ik geloof in de wet van aantrekking, maar benadruk dat deze pas effectief is als negatieve gedachten plaatsmaken voor positieve, die net zo enthousiast zijn over jouw wensen en dromen als jijzelf.

Mijn verhaal is een getuigenis van de kracht van nooit opgeven en altijd streven naar de beste versie van jezelf.

Korte Bio

De Kracht van Mentaal Meesterschap
Ik help ondernemers en hun teams, zowel zakelijk als privé, naar een staat van vitaliteit en welzijn. Mijn focus? Gezond en gelukkig worden door mentaal meesterschap. Ik geloof sterk dat de grootste belemmeringen in het leven, zoals stress en ziektes, voortkomen uit belemmerende overtuigingen en opgelopen trauma’s. Dankzij nieuwe methoden kunnen deze nu effectiever dan ooit aangepakt en opgelost worden.

Gelukkig door het kennen van je Human Design
De Blauwdruk van Geluk Een essentieel onderdeel van gelukkig zijn met jezelf en de mensen om je heen, is het leren kennen van je persoonlijke levensblauwdruk, ofwel Human Design. Dit is mijn passie. Als een Generator met een emotionele beslissingsstrategie, een 6/2 profiel en een triple split, omarm ik mijn veelzijdige passies en de bloei van mijn leven.

Een Wereldreiziger met een Missie
Mijn levenspad is gekenmerkt door verhuizingen: 24 keer in binnen- en buitenland, zowel als expat als repat. Deze ervaringen hebben mijn diepe interesse in culturen en mensen gevormd.

Een Divers Opleidingstraject
Mijn academische en professionele achtergrond is divers: van HEAO-CE en PABO tot de Fotovakschool in de VS, aangevuld met 15 jaar aan opleidingen in persoonlijke ontwikkeling, inclusief Human Design en PSYCH-K®.

Een Carrière van Variatie en Groei
Mijn carrière weerspiegelt mijn veelzijdige interesses: van internationale marketing en klantenservice tot onderwijzeres en ondernemer in verschillende domeinen zoals fotografie, showproductie, training en coaching.

Mijn Grote Liefde
Paul In mijn leven speelt mijn grote liefde, Paul, een cruciale rol. Samen met hem vorm ik een sterk team, zowel privé als zakelijk. Paul, als gezondheidsexpert en onderzoeker, brengt zijn eigen unieke kwaliteiten en inzichten in onze gezamenlijke ondernemingen en ons leven.

Familie
Mijn Inspiratiebron Mijn gezinsleven is een fundament van mijn bestaan: een 27-jarige dochter, een 25-jarige zoon, en een 16-jarige cadeaudochter, plus hun partners. Hun aanwezigheid in mijn leven is een onuitputtelijke bron van inspiratie en vreugde.

Details

Portfolio

Audio samples

Ik spreek over...